Support
Vi ved hvor vigtigt et redskab jeres IT løsning er og derfor sidder vi altid klar til at hjælpe jer – lige fra daglig brugersupport til dybdegående fejlfinding på komplekse systemer.
Lynhurtig adgang til kompetent hjælp
Hos os er I ikke bare til et nummer i en support kø, vores kompetente konsulenter er altid parate til at give hurtig og effektiv support, uanset om det er telefonisk eller onsite.
Vi sidder klar 24/7/365 og vi har i gennemsnit under 10 sekunders ventetid ved opkald. Vi prioritere alle sager vha. international ITIL standard, som sikrer at lige netop jeres problem bliver løst hurtigst muligt.
Supportaftaler på flere forskellige måder
Vi kan afregne enten pr. medgået tid, via klippekort eller som faste aftaler, så giv os et kald og lad os finde ud af hvad der matcher jeres forretning bedst.
Hos os betaler I heller ikke noget fast gebyr, for at få lov til at ringe udenfor normal åbningstid – når et problem opstår, så ringer I bare 🙂
5 hurtige facts om vores support
- Vi løser mere end 7500 supportsager om måneden.
- I 9 ud af 10 tilfælde, kan problemet løses via telefonen.
- Vores gennemsnitlige ventetid for at komme igennem på telefonen er under 8 sekunder.
- I får fat i en teknikker som det første – vi har ingen dispatchere eller søde piger til at tage telefonen – desværre 🙂
- Sager prioriteres efter international ITIL standard.
sek. ventetid på telefonen
Antal sager løst pr. måned
%
Tilfredshed
Har du nogle spørgsmål?
Vi vil altid gerne svare på dine spørgsmål og vi leder altid efter nye samarbejdspartnere.
Professionel IT-Infrastruktur til erhverv, udført af fag- uddannede og passionerede it nørder.
Åbningstider
Hverdage: 08:00 – 16:00
Weekender: Lukket
Ved hastesager kontakt os 24/7/365 via vores hovednummer
Vi er medlem af: